Ceramika reklamowa – łyżeczki reklamowe

Ceramika reklamowa
Ceramika reklamowa

Nasza dzisiejsza bohaterka jest smukła, funkcjonalna i niezbędna w każdej kuchni. Plastikowa, posrebrzana, prosta lub wygięta. To oczywiście łyżeczka – niedoceniany element zastawy stołowej. Jest wszechstronna – pomieszamy nią cukier w herbacie, za jej pomocą nasypiemy kawy do filiżanki, zjemy lody i sernik. Wszyscy umieszczają reklamę na kubkach, filiżankach, imbrykach, talerzykach, a o niej jakby się zapomina. Cóż, może łyżeczka nie ma zbyt dużej powierzchni reklamowej, ale w połączeniu z kubkiem tworzy zgrany reklamowy duet.

Skoro łyżeczki są niezbędne w każdej kuchni, to znaczy, że często ich używamy. A jak czegoś często używamy, to często nań patrzymy. Logo firmy na łyżeczce to znakomity pomysł na utrwalanie nazwy firmy w świadomości klientów. Niech spoglądają i pamiętają o nas!

Sama łyżeczka to troszkę za mało na upominek dla klienta. Byłoby zbyt skromnie. O wiele lepiej będzie wyglądał upominek: ceramika reklamowa plus łyżeczka (kubek plus łyżeczka lub filiżanka plus łyżeczka). A może łyżeczkę dodamy do jakiegoś produktu, produkowanego przez siebie lub dostępnego na polskim rynku? Pomysł wart tego, by go wziąć pod uwagę.

Ceramika reklamowa to nie tylko promocja marki wśród klientów, ale również wśród swoich pracowników. Oni również powinni czuć więź z firmą, utożsamiać się z jej celami i wartościami. Gdzie w tym wszystkim łyżeczki? Na konferencjach, spotkaniach lub imprezach firmowych, grillach, piknikach, zebraniach. Wszędzie tam, gdzie pracownicy i firma.

Nie zapominajmy, że promocja firmy nie musi ograniczać się do standardowych łyżeczek do herbaty. Możemy wyjść poza schemat. Ceramika reklamowa to również specjalne łyżeczki do lodów, do espresso, do miodu, do cukru. Kierujmy się jakością. Jeżeli zdecydujemy się na łyżeczki plastikowe, wybierajmy te z mocnego plastiku. Jeżeli decydujemy się na stal nierdzewną, wybierajmy sprawdzonych producentów. Łyżeczka reklamowa powinna być solidna. Łyżeczka, która szybko się połamie lub pokryje rdzą ma moc reklamową równą zeru…